onsdag 20. januar 2010

!

Nå er klokka 01:55 og jeg får ikke sove.. igjenn! Dette har pågått nå et par uker.. Hva skal jeg gjøre liksom? Og når morgendagen kommer er jeg dødstrøtt!!! Men når kvelden kommer igjenn så blir jeg lysvåken! Typisk! Skulle bare blitt gravid igjenn, da hadde jeg null problemer med å sove, sov jo hele tiden faktisk :o hehe, men det blir nok enda mange år til ;)


Har hatt besøk av Petter idag også! 4. dagen på rad men det er bare koselig :) vart sein-middag på oss.. Spiste kyllingvinger meg ris, salat og hvitløksbaguetter! Namnam :D




Petter og Oliver er blitt gode venner ;)



Imorgen (torsdag) kveld, drar vi til stockhom! Etter cæsar blir det full fart! Gruer meg til å dra fra Oliver men kommer tilbake på Lørdag igjenn :) Gleder meg så til å få valpen hjem<3>

Lurer på om onePiecen min kommer i morgen... Kom på lager den 17. Januar og da skulle di sende den med en gang! *håpehåpe* Skal bli deilig å hoppe i den! Kommer jo til å bo i den tror jeg... Dette er den jeg har bestillt!


Var idag å kjøpte ei badebalje til Oliver! Trodde faktisk ikke at di hadde så stor baljer men jeg fannt ei perfekt ei på europris til en billig penge! Og Oliver vart kjempeglad for den :) Endeli kan han få bade så ofte han vil :D Vi har badet noen ganger hos bestemor (min svigermor) men syns det blir så mye styr å dra hit og dit klær, såpe, shampo osv så det var bra med balje.. legger ut noen bilder under hær etter badingen! og ja! vi har malt vinduskarmene! vart kjempebra :) legger ut litt av stuen og etter malingen! Nå skal jeg prøve å få sove litt så jeg ikke blir så jævla trøtt imorgen! uff.. 02:18.. God natt :)














1 kommentar:

  1. Hmms... Bildene blir jo annerledes plassert hær enn når jeg legger dem ut når eg skriver...

    SvarSlett