torsdag 17. september 2009

syk?

Uff, har vært slapp denne uken med å blogge men jeg har ikke akkurat vært i nå topp form.. Lurer på om jeg begynner å få noe form for magebetennelse eller noe i den katekorien.. Jeg skal ringe legen imorgentilig å høre om jeg får komme på en hastetime! Jeg får nesten ikke til å spise noen ting å når jeg har spist blir jeg kvalm og får utrolig vondt øverst i magen der "lokkemuskelen" er.. Håper jeg ikke ha fått det samme som pappa, mamma og lillebror har.. De har noe feil med "lokkemuskelen" og pappa er operert for det.. Men nå har vi besøk! Skal prøve å få i meg litt kveldsmat, så legge meg slik at jeg kommer meg opp imorgetilig for å ringe legen! uff.. Gruer meg til å dra...
Trykkes ;)

4 kommentarer:

  1. Huff, ikke gøy. Håper det ikke er det samme som resten av familien din har da:/
    God bedring søta!;)

    Svar:Ja lurer bare på hvor lenge jeg må ha det slik. Har jo hatt disse smertene -altså begynnende rier i 3 uker og åpning i 2 uker. Det går veldig sakte fremover. Så jeg tørr ikke lengre tro at ting er like om hjørne. Men håper da det, spesielt med tanke på at jeg er så nært termindatoen nå!:p
    Syns 16 kilo er mye jeg. Men det kan være fordi jeg ikke hadde trodd jeg selv skulle legge på meg så mye. Men hadde ikke du veldig mye vann i kroppen på slutten da? Godt at det er håp for at kiloene ruller av med amming;) Og takk for tipset med å drikke mye vann! Kommer nok til å bli mange trilleturer her også. Elsker å ut å gå, og har savnet det veldig mye i svangerskapet. På grunn av kynnere har jeg ikke kunne gått så mye. Så det skal bli herlig å gå mye og ofte:)
    Jeg er slik at jeg gjerne vil prøve selv først. Liker ikke at di maser, men kan gjerne spørre om hjelp om jeg ikke får til;)
    Hehe, regna med det:) Litt lettere å holde kontroll når man får med adressen da:D

    SvarSlett
  2. Håper du føler deg bedre nå:)

    SvarSlett
  3. Håper det går bra hos legen og du blir fort frisk=)

    SvarSlett
  4. Jeg har utfordret deg på bloggen min:)

    SvarSlett